Nestlé

Nestlé
James Whittingham

James Whittingham

Head of the Sugar Business Unit

“Rád chodím do kanceláře před osmou, abych se mohl připravit a lépe si naplánovat nadcházející den.“

Poznej Jamese

Do Nestlé jsem přišel v roce 2005. Působil jsem hlavně v komerční sféře – jako obchodní zástupce, marketér či manažer pro klíčové zákazníky v prodeji. Hodně jsem cestoval a měnil místo pobytu. Pracoval jsem v Belgii, Británii nebo ve Švýcarsku. Nakonec jsem dorazil do Prahy. Jsem tu zodpovědný za marketing a vystavení našich značek na českém a slovenském trhu. Mám na starosti hlavně značky bonbónů, tedy JOJO, BONPARI nebo třeba Hašlerky. Se svým týmem připravujeme nové strategie a neustále vymýšlíme způsoby, jak zaujmout spotřebitele.

Nikola Fečaninová

Nikola Fečaninová

HR Trainee

“Náborový proces mě baví, ráda otevírám lidem pomyslné dveře a nabízím nové možnosti.“

Poznej Nikolu

V Nestlé působím na pozici stážistky v oddělení HR a mám na starosti nábor studentů. S každým, kdo se chce ucházet o pozici v Nestlé, vedu pohovor a posuzuji jeho životopis. Celý náborový proces mě hodně baví, ráda otevírám lidem pomyslné dveře a nabízím nové možnosti. Kromě toho jezdím na různé přednášky a veletrhy, kde seznamuji studenty s naší firmou. Na svojí práci mám nejradši rozmanitost. Každý den je pro mě úplně jiný. Velmi inspirativní je pro mě i tým lidí, který mě obklopuje.

Pavel Moravec

Pavel Moravec

Vedoucí IS/IT

“Informační technologie a byznys jsou dnes propojené a v podstatě mezi nimi nejsou pevné hranice.“

Poznej Pavla

Do Nestlé jsem nastoupil ještě při studiu, před dvanácti lety. Začínal jsem v logistice a postupně přešel k informačním technologiím. Mít humanitní obor je dnes v IT zajímavá průprava a rozhodně nevěřím nějakým proklamacím, že vysoké školy produkují příliš mnoho humanitních absolventů. Můj tým tvoří asi 40 lidí a kromě pevného jádra s formálním IT vzděláním v něm můžeme najít dvě třetiny lidí, kteří mají na starosti podporu jednotlivých oddílů byznysu - a spousta z nich pochází z humanitních oborů. Informační technologie a byznys jsou dnes propojené a v podstatě mezi nimi nejsou pevné hranice. 

Michaela Illíková

Michaela Illíková

Nespresso Coffee Ambasador

“Získala jsem hodně znalostí o kávě a opravdu jsem se naučila ji milovat“

Poznej Míšu

Do Nespressa jsem se dostala někdy před deseti lety, kdy jsem s tehdejším ředitelem vedla a budovala Nespresso Butik v Pařížské ulici. Rozjíždění butiku obnášelo úplně vše, marketing, organizace zřizování skladů, realizaci webových stránek s prodejem a řadu dalších úkolů. Když jsem do Nespressa přišla, brala jsem to jako výzvu a to se určitě v dobrém naplnilo. Kromě všech povinností se časem taky vynořila potřeba školit lidi. To mě lákalo, a tak jsem začala vzdělávat sama sebe. Získala jsem hodně znalostí o kávě a opravdu jsem se naučila ji milovat. Jako coffee ambassador mám teď možnost své znalosti a nadšení předávat taky ostatním.

Honza Vokoun

Honza Vokoun

Sales Manager

“V Nestlé jsem patnáct let a každý den se něco učím. Jsem za to vděčný.“

Poznej Honzu

V Nestlé jsem začínal před patnácti lety jako obchodní zástupce. Za tu dobu jsem toho stihl docela dost, pracoval jsem jako vedoucí prodeje, dělal jsem manažera pro klíčové zákazníky, v Anglii jsem pracoval coby člen mezinárodního týmu. Teď je ze mě vedoucí prodejních týmů, starám se o lidi, kteří pracují v terénu mimo centrálu. Dohromady jich je téměř stovka. Svoje lidi sice nevidím každý den, nic to ale nemění na tom, že jsme skvělá parta, která se ráda sejde na pivo. 

Katka Pelikánová

Katka Pelikánová

Field Sales Representative

“Funguju v podstatě jako překladatelka nápadů.“

Poznej Katku

V Nestlé působím už 19 let. Pracuji v prodeji a postupem času se ze mě stala taková překladatelka nápadů, spojnice mezi centrálou a „terénem“. Jde mi o to, aby nové strategie, které vymyslí centrála, byly užitečné pro naše zákazníky a aby je kolegové v prodeji přijali za své. Mám na starosti oblast jižní Moravy, kde vedu tým 9 velmi schopných obchodních zástupců. Můj běžný den se skládá hlavně z práce v terénu, zjišťuji, kde, co a jak funguje nebo nefunguje. A pak je tu samozřejmě i administrativa a e-maily. Když nastane problém, je na mně, abych našla příčinu a vyřešila ho.