Coca-Cola HBC Česká republika

Coca-Cola HBC Česká republika

Vítej v Coca-Cola HBC

Kde nás najdeš

Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.
Českobrodská 1329
Praha 9
198 21

Ondra Balvín

Channel Development Manager

Ondra společně se svým týmem vymýšlí strategie týkající se zvýšení prodeje

Poznej Ondru

Mai Vuova

Finance Trainee

Mai je součástí trainee programu, momentálně je na oddělení financí

Poznej Mai

Martin Straňák

Logistic & Distribution Manager CZ/SK

Martin má v Coca-Cola na starost oddělení logistiky a distribuce

Poznej Martina

Nápoje pro každou příležitost

Přestože je naše společnost pojmenovaná po jednom z nejprodávanějších nealkoholických nápojů na světě, není Coca-Cola jediným produktem, který nabízíme. V současnosti prodáváme na českém a slovenském trhu 21 značek ve více než 60 variantách a příchutích, které přinášejí to pravé osvěžení v jakémkoli okamžiku. V rámci všeho, co děláme, klademe velký důraz na zodpovědnost k životnímu prostředí a snažíme se o zajištění udržitelného rozvoje.

Obchodní zástupce telefonického prodeje

Coca-Cola HBC Česká republika

Praha
před 4 dny

Zákazník je číslo jedna

Naši zákazníci jsou v srdci všeho, co děláme. Staráme se o to, abychom našim zákazníkům poskytli ty nejkvalitnější výrobky a ty nejlepší služby a abychom pro ně byli preferovaný dodavatel číslo jedna. Další naší klíčovou prioritou je spokojenost našich spotřebitelů, a proto se snažíme vyjít vstříc jejich potřebám a tak neustále rozšiřujeme naše portfolio a každý rok inovujeme naši nabídku nápojů.

Trade Promotion Manager

Coca-Cola HBC Česká republika

Praha
před 29 dny

Podporujeme mladé a talentované

Podporujeme aktivní životní styl. Jsme tradičním partnerem mnoha světových sportovních událostí (např. olympijské hry či naše dlouhodobá spolupráce s fotbalovou asociací FIFA). Pro studenty základních a středních škol pravidelně organizujeme náš proslulý Coca-Cola Školský pohár, jehož ambasadorem je Jan Koller. Dále se zaměřujeme na vysokoškoláky. Nedávno jsme navštívili marketingový obor ostravské univerzity a podívali se, jak si studenti poradí s projektem na námi zadané téma. Sešla se spousta skvělých nápadů. Ten nejlepší jsme potom odměnili. Účastníme se i projektu JA Czech, který podporuje podnikavé lidi. Těší nás, že se nám daří být u tolika zajímavých věcí a přispět k rozvoji kreativních a talentovaných lidí.

Obchodní zástupce tel. prodeje – sezónní brigáda

Coca-Cola HBC Česká republika

Praha
před 29 dny

Rozvíjíme naše lidi

Nezapomínáme ani na vzdělávání a rozvoj našich zaměstnanců. Vytvořili jsme speciální programy pro naše talenty. V rámci prvního talentového programu rozvíjíme zaměstnance na specializovaných pozicích. Zlepšujeme jejich prezentační a komunikační dovednosti a zapojujeme je do projektů jiných oddělení. Druhý talentový program je určen pro vedoucí pracovníky, rozvíjí především jejich leadership skills.

Hledáš job?

Právě nabíráme!

Zaujala tě naše společnost? Hledáme nové parťáky do týmu!

Kouknout na nabídky

Drahomíra Dvořáková z Coca-Cola HBC: Nastartujte svou kariéru u nás!

Zákaznická centra představují pro mnoho mladých lidí start kariéry. Práce na telefonních linkách ovšem bývá démonizována do podoby stresujícího a otravného zaměstnání. Tento obraz sestavený z odstrašujících příkladů a domněnek bývá dost zkreslený. Stejně jako u jiných zaměstnání, záleží především na firemní kultuře a vztahu společnosti k zaměstnancům. O tom, jak práce v zákaznickém centrum vypadá v mezinárodně úspěšné a etablované firmě, jsme se bavili s Drahomírou Dvořákovou, manažerkou zákaznického centra pro Českou a Slovenskou republiku společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o . 

Jsme hrdí na každý náš úspěch

Naši lidé jsou tím nejcennějším, co máme. Energie našich zaměstnanců výrazně přispívá k úspěchům celé naší společnosti. Nikdo se u nás nebojí přijít s novým nápadem a zeptat se, když ho něco zajímá nebo potřebuje cokoli objasnit. Všechny naše výhry oslavujeme společně a motivují nás k lepším výkonům. Začátkem každého roku pořádáme obchodní konferenci, kde představujeme a oslavujeme úspěchy roku předešlého a nastiňujeme plány pro rok nadcházející.