Socialsharks

Socialsharks

Vítej v Socialsharks

Kde nás najdeš

Socialsharks
Mánesova 83
Praha 2
120 00

Petr Andrýsek

Chief Shark

Petr je hlavní žralok a stará se o chod a směřování agentury.

Poznej Petra

Honza Randus

Facebook Ads Specialist

Honza má na starost optimalizaci a zacílení reklam na facebooku

Poznej Honzu

Nikol Skočíková

Senior Social Media Manager

Nikol se v Socialsharks stará o klienty a navrhuje strategie

Poznej Nikol

Žraloci brázdící sociální sítě

Agentura Socialsharks vznikla v roce 2008. Náš šéf, majitel a vrchní žralok Petr se už od roku 2006 věnoval on-line komunikaci, a když v roce 2007 začali Češi objevovat Facebook, vycítil díky svému vnitřnímu žraločímu kompasu, že se kolem téhle sociální sítě budou dít velké věci. Proto jsme se začali naplno věnovat sociálním médiím, aby o sobě firmy mohly dávat vědět i novou virtuální cestou, která zpočátku u některých vzbuzovala nedůvěru.

Plyšoví žraloci

Naše útulné podkrovní akvárko, totiž kancelář, najdete na pražských Vinohradech. Zdi zdobí nápisy v našich firemních barvách, ale nejradši máme balkón s výhledem na Žižkovskou věž, který využíváme k osvěžení mozku, brainstormingům na čerstvém vzduchu, ale hlavně k letním grilovačkám, při kterých testujeme produkty našich klientů. Chybět pochopitelně nemůžou ani plyšoví žraloci. Hodně plyšových žraloků. A když si chceme od akvárka odpočinout, vyrazíme společně do města za kulinářským zážitkem.

 

Dravé značky a pobočka v Gruzii

Aktuálně spravujeme facebookové profily, které mají dohromady přes tři miliony fanoušků, a během žraločí existence našimi ploutvemi úspěšně proplulo přes 250 klientů. Mezi společnosti, jimž jsme pomáhali nebo pomáháme zorientovat se v sociálních vodách, patří třeba UniCredit Bank, Lidl, Philips, Baťa, Big Shock! a spousta dalších. Nestojíme na místě, ale makáme na tom, abychom přicházeli s novými a neotřelými nápady a strategiemi, protože nám nestačí, aby naši klienti byli jen kapkou v oceánu sociálních médií. A protože je Česko suchozemský stát, založili jsme pobočku v Gruzii, kterou omývá pravé a nefalšované Černé moře.

Punk v límečku

Firemní kultura v Socialsharks? Náš šéfžralok Petr ji definoval jako „punk v límečku“. To celkem sedí. Nejsme tu svázaní přísnými pravidly, práce nás baví a máme volné pole působnosti k tomu, abychom zkoušeli nové věci. Všichni víme, že se po nás chtějí nějaké výsledky, rádi překonáváme své limity, ale děláme to tak, abychom si celý proces užili. Že to se sociálními sítěmi myslíme opravdu vážně, dokazují i naše vizitky – ne náhodou jsme se při jejich designování inspirovali bublinami z facebookových zpráv.