Kaufland

Kaufland
Jana Růžičková

Jana Růžičková

Store Support

„Má práce je hodně dynamická.“

Poznej Janu

Do Kauflandu jsem nastoupila po absolvování vysoké školy v roce 2012. Moje první přičichnutí k profesnímu životu bylo ve státní správě, kde mě to ale příliš nezaujalo, a tak jsem se rozhodla zaměřit svou kariéru na retail. Zvolila jsem si oblast velkoobchodu a začala se rozhlížet po kariérních programech nabízených velkými obchodními řetězci. Dvouletý Potential Campus mě zaujal svým obsahem nejvíce, a proto jsem si ze všech možností nakonec vybrala společnost Kaufland.

Tomáš Velímský

Tomáš Velímský

BL Expedice

„Na mé práci mě nejvíc baví takové to turbulentní dění.“

Poznej Tomáše

Ve společnosti pracuji od března roku 2013, kdy jsem se zapojil do dvouletého programu Potential Campus. Po jeho dokončení jsem necelé dva roky vedl v masozávodě v Praze Modleticích oddělení porcovny a v prosinci 2016 jsem se stal vedoucím expedice, kde mám pod sebou v tuto chvíli přibližně padesát lidí. Dohlížím na chod celého oddělení a koordinuji jeho činnost s činností ostatních oddělení, ať už v rámci masozávodu nebo celého Kauflandu.

Petr Vachek

Petr Vachek

Ředitel provozu DC Modletice

„Abychom byli schopni řídit provoz efektivně a plynule, je pro nás důležitá neustálá komunikace.“

Poznej Petra

Do 22 let jsem se závodně věnoval cyklistice, pak jsem měl ale při tréninku nehodu, která mě donutila zamyslet se víc nad svou budoucí kariérou. V té době mě shodou okolností navštívila známá a zmínila, že v Kauflandu hledají někoho do oddělení controllingu. Zaujalo mě to, takže jsem se rozhodl přihlásit do výběrového řízení, na jehož základě jsem byl v roce 2010 do společnosti přijat. A od té doby jsem se vypracoval až na provozního ředitele distribučního centra v Praze Modleticích.

Peter Chalupianský

Peter Chalupianský

CSR Manager

„Pomáhat ostatním mi dává smysl. Je to hnací motor, který mě každé ráno vykopne z postele.“

Seznam se s Peterem

Náplní mé práce je komunikace s neziskovými partnery, příprava koncepcí spolupráce a vymýšlení společných projektů tak, aby byly přínosné pro nás i pro organizace, se kterými spolupracujeme. Partnery a organizace obvykle sami aktivně vyhledáváme. Je pro nás důležité si s lidmi v dané organizaci lidsky „sednout“ a zjistit, jestli před námi sedí lidé, kteří znají své rozpočty a ví, co od spolupráce očekávají. Vždy se držíme pravidla, že minimálně 80 % finančních prostředků musí jít na přímou pomoc.

Výsledky pro