Karlovarské minerální vody

Karlovarské minerální vody

Vítejte v Karlovarských minerálních vodách

Kde nás najdeš

Karlovarské minerální vody, a.s.
Mariánské náměstí 159/4
Praha 1
110 00

Alessandro Pasquale

CEO

Alessandro převzal po svém otci celý holding Karlovarským minerálních vod.

Poznej Alessandra

Yvonne Rusanová

Junior Brand Manager

Yvonne v KMV pomáhá s propagací značky Mattoni

Poznej Yvonne

Pavel Fuksa

Field Sales Manager

Pavel má na starost obchodní tým pro rozvojový trh

Poznej Pavla

Zkvalitňujeme pitný režim

Jsme česká rodinná firma s italským vedením. Díky akvizicím nových tuzemských i zahraničních společností, jež se staly součástí naší evropské struktury, se naše práce neustále posouvá dopředu. Učíme se novým věcem, hledáme neprozkoumané cesty, jsme kreativní. Naším posláním je zvyšovat kulturu a kvalitu pití po celém světě. Jsme lídrem na trhu minerálních a pramenitých vod ve střední Evropě, proto pro nás hraje velkou roli také chuť inovovat, měnit zažité věci a určovat směr.

Recepční s AJ/IJ

Karlovarské minerální vody

Praha
před 15 dny

Jako v opravdovém paláci

K našim dobrým výkonům přispívá velkou měrou i prostředí, ve kterém pracujeme. Nejde o žádnou železobetonovou kostku, sídlo firmy je umístěno v rekonstruovaném Trauttmansdorfském paláci, který má půdorys pavlačového domu. Nejlepším místem pro rychlou schůzku i odpočinek je přízemní atrium se stolky a křesly. Skvělá je i prosklená střecha, díky které jde dovnitř spousta světla.

 

Trade Marketing Manager Junior

Karlovarské minerální vody

Praha
před 23 dny

Hledáš job?

Právě nabíráme!

Zaujala tě naše společnost? Hledáme nové parťáky do týmu!

Kouknout na nabídky

Z deníku Senior Brand Managera aneb „To má šťávu!“

Jmenuji se Honza Kolafa a už dva roky působím jako Senior Brand Manager ve společnosti Karlovarské minerální vody. Mám na starosti marketing značky Mattoni, jejíž produkty jsou notoricky známé po celé republice. Stačí zmínit, kde pracuji, a jako odpověď se spontánně ozve:“Mattoni už není!“

​Tým na míru

Naše nové kolegy se snažíme vybírat hlavně podle toho, jak se hodí do týmu. Jednotlivé články kolektivu do sebe musí zapadnout, potřebujeme, aby si všichni rozuměli a cítili se spolu dobře. Nemáme relax zónu, energii čerpáme od sebe navzájem, hlavně při setkání v naší oblíbené restauraci nebo na firemních večírcích.