ČSOB

ČSOB
Lukáš Kvasnička

Lukáš Kvasnička

Ředitel retailové pobočky v Praze

„Nikdy mě neomrzí pohled na to, jak se moji lidé posouvají vpřed.“

Seznam se s Lukášem

Po střední škole jsem neztrácel čas a hned jsem začal pracovat. Začínal jsem na přepážce na České poště. Práce mě ale moc nebavila a chtěl jsem odejít. S nadřízeným jsme se dohodli, že si zkusím práci ještě na specializované bankovní přepážce. Tam se mi začalo dařit, prodával jsem a práce mě opět bavila. Postupem času jsem se přes obchodního manažera Poštovní spořitelny a trenérské pozice, kdy jsem zaškoloval nové kolegy v ČSOB, posunul až na ředitele pobočky. Jsem hrdý na to, že i bez vysoké školy jsem se dostal ve své kariéře takto daleko. Paradoxem je, že jsem obchod nikdy nechtěl dělat a teď je to něco, co mě živí a naplňuje.

Terka Heinová

Terka Heinová

IT Business analytik

„I v tak velké organizaci jako je ČSOB, se člověk cítí zapojený a dělá práci, která dává smysl.“

Seznam se s Terkou

V ČSOB jsem se ocitla shodou náhod v únoru 2017. Nehledala jsem tak úplně novou práci, jenom jsem se chtěla poohlédnou, co je kde jiného a zajímavého, až mě osud zavál právě sem. Komunikuji se zadavateli na straně businessu, což jsou lidé převážně z marketingového a produktového oddělení. Identifikuju jejich potřeby, řekneme si, co má smysl dělat a jakým způsobem by to případně šlo udělat. Pak požadavky konzultuju s IT oddělením a zjišťuji, jestli je řešení reálné. S návrhem se vracím za zadavatelem a takhle pendluji mezi IT a businessem do doby, dokud nejsou obě strany spokojené. Moje práce je hlavně na začátku projektu, pak už vystupuji pouze jako konzultant a soustředím se na nový projekt.

Petr Žitný

Petr Žitný

Zástupce Team Leadera

„S negativními reakcemi se setkáváme výjimečně. Z tisícovky volaných klientů je nepříjemných pět.“

Seznam se s Petrem

Už více jak 5 let pracuji na klientském centru ČSOB v Hradci Králové. V klientském centru pečujeme hlavně o naše stálé zákazníky. Vždy máme určitou kampaň, kterou klientům nabízíme. Nevoláme ale všem, vždycky zohledňujeme fakt, zda je nabídka pro klienta výhodná a relevantní nebo ne. Jako zástupce Team Leadera se starám o své kolegy, jsem tu pro ně, když potřebují s něčím pomoc nebo poradit. Hlídám, aby dodržovali přestávky a zadávám jim kampaně, které se budou ten den volat.

Výsledky pro