Warhorse Studios

Warhorse Studios
Jakub Holík

Jakub Holík

Lead Environment Artist

„Jsem hrdý, že naše hra baví miliony lidí po celém světě.“

Seznam se s Kubou

Do Warhorse jsem nastoupil v roce 2013 na pozici 3D grafika. Tedy v době, kdy jsme grafiky ještě nerozdělovali na juniorní a seniorní. Když nám před pár lety odešel vedoucí týmu, přešel jsem plynule na jeho místo. Od té doby trávím mnohem více času na různých poradách s ostatními vedoucími a rozděluji jednotlivé tasky a bugy mezi své kolegy. Pokud nejsem zrovna někde na meetingu, programuju a vymýšlím nové nástroje pro grafiky, díky kterým jim práce půjde lépe od ruky. Snažíme se pracovat s nejlepšími nástroji na trhu. Jedním takovým je i Houdini software. Ten aktuálně integrujeme do naší pipeline.

Petr Janeček

Petr Janeček

Lead Animator

„Každý animátor musí být svým způsobem i herec.“

Seznam se s Petrem

S týmem animátorů vytváříme animační asety do hry. Celý proces začíná tím, že si poslechneme příběh, který se ve hře odehrává. Na základě toho zpracujeme se skripterským a designovým oddělením seznam věcí, které příběh po vizuální stránce podpoří a udělají ho zajímavější. Když se shodneme na tom, jak animace budou vypadat a jak budou fungovat, vytvoříme si jejich seznam. Animace tvoříme technologií motion capture, většinou si je i sami hrajeme, ale například zvěř animujeme ručně. Další nedílnou součástí jsou cutscény, kde ve spolupráci s cutscénovým oddělením vytváříme příběhové animace. 

Martin Štýs

Martin Štýs

Lead Programmer

„U nás programátoři pracují na tom, co je opravdu baví a zajímá.“

Seznam se s Martinem

K Warhorse jsem se přidal před necelými pěti lety. Dlouhou dobu jsem tu pracoval jako programátor umělé inteligence. Teď jsem hlavní programátor. Na první pohled by se mohlo zdát, že hlavně programuju, ale opak je pravdou. Dohlížím na technologický chod firmy, rozhoduju, jaké technologie budeme používat a jak budeme přistupovat k implementaci. Plánuju úkoly tak, aby na sebe logicky navazovaly, kontroluju odvedenou práci a starám se o to, aby programátoři dělali na tom, co je baví a zajímá.

Výsledky pro