Europ Assistance
- Praha a Olomouc
- www.europ-assistance.cz
- 50 - 250 zaměstnanců
Vladimír Fuchs
Generální ředitel
Vladimír společně s top managementem řídí celou společnost.
Seznam se s VladimíremTatiana Bibková
Vedoucí týmu technické asistence
Tatiana se stará o tým koordinátorů z oddělení technické asistence.
Seznam se s TatianouPetr Vaverka
Manažer zákaznického centra v Olomouci
Petr má na starost chod olomoucké pobočky a technickou platformu celé společnosti.
Seznam se s PetremMiroslav Hanzely
Home and Medical Manager
Miro je vedoucí týmu, který je zodpovědný za chod Home a Medical platformy.
Seznam se s MiremJak se ti líbí karta firmy?
Ahoj! Jak se ti líbí karta společnosti Europ Assistance? Dej nám vědět v krátkém hodnocení. Děkujeme.
Vyplnit hodnoceníDiverzifikace jako klíč k úspěchu
Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Pomocnou ruku podáváme klientům již od roku 1963, kdy byla společnost založena, na českém trhu pak od roku 2001. Naše asistenční služby poskytujeme v oblasti cestování, dopravy, domácnosti a zdraví.
Připoj se k nám na LinkedInu
Najdeš tam pravidelnou zásobu tipů a zajímavostí ze světa cestování, dopravy, domácností a zdraví.
Pomáhat je naším posláním
Pomáháme jak lidem, kteří řeší mimořádné situace a každodenní nepříjemnosti, tak i těm, ke kterým nebyl život zrovna dvakrát shovívavý. Mezi pilíře našich CSR aktivit patří podpora České federace florbalu vozíčkářů, SVK Praha a jejich benefičního turnaje. Dále pomáháme dětem z dětského domova Země dětí v České Kamenici, kterým o Vánocích plníme jejich přání a pomáháme jim i přímo v domově, třeba formou podzimního úklidu v areálu. Těm odrostlejším nabízíme možnost stáže přímo u nás ve společnosti. Podporujeme také centrum pro seniory ELPIDA, které starším lidem pomáhá zorientovat se ve stále se měnícím prostředí a ukázat, že „Old is cool“. Tím nekončíme a příležitostně podpoříme i jiné projekty. Navíc si naši zaměstnanci mohou jednou ročně vybrat den na dobrovolnictví a pomáhat v libovolné organizaci.
Zase ti superhrdinové
Kromě takových těch běžných benefitů, jako je příspěvek do Cafeterie každý měsíc nebo Multisportka, nabízíme našim zaměstnancům také kurzy pěti cizích jazyků. A umět cizí jazyk se u nás vyplatí, protože je to jeden z faktorů, který ovlivňuje výši mzdy. Ale tím největším benefitem pro nás všechny je kolektiv. Jednotlivé týmy společně tráví čas i po práci. Každý rok vyrážíme všichni na jeden nebo dva dny za Prahu. A neopomíjíme ani tematický vánoční večírek. Ten poslední se nesl v duchu superhrdinů. Ani jsme se nemuseli moc převlékat, protože každý z nás je tady tak trochu superhrdina!
Hledáš job?
Právě nabíráme!
Zaujala tě naše společnost? Hledáme nové parťáky do týmu!
Kouknout na nabídkySleduj nás na Facebooku
Superparťáci tě kromě jiného seznámí s kuriozitami, které občas v Europ Assistance řešíme.
Superhrdinové a superhrdinky
Srdcem celé společnosti jsou naši koordinátoři. Ti pomáhají v režimu 24/7 klientům v nouzi v ČR i v zahraničí. Každý případ, který řeší, je něčím jedinečný a posláním koordinátora je vždy co nejrychleji zajistit klientovi pomoc. Příběhy plné emocí zažíváme hlavně v oblasti zdraví a cestovního pojištění, kdy zajišťujeme klientům potřebnou zdravotní péči i jejich bezpečný návrat domů. Kromě nejrůznějších úrazů a kuriozit v podobě lemuřích a želvích kousnutí, vytahujeme naše klienty z příkopu, zajišťujeme jim odtahy vozidel, opravy domácích spotřebičů a mnoho dalšího. Každý rok tak pomůžeme více jak 100 000 lidem ve 150 zemích světa. Nesmíme opomenout ani naše IT a HR oddělení, finance, marketing a sales, oddělení likvidací a projekťáky, díky kterým u nás všechno šlape jako hodinky.
Se stresem umíme zatočit
Nebudeme si nic nalhávat – naše práce a zejména situace, které koordinátoři každý den řeší, jsou mnohdy náročné. Je to pečující profese. Koordinátor je klientovi psychickou podporou a musí se na něj umět naladit. Proto si u nás každý projde úvodním školením telefonování a komunikace, aby koordinátor uměl zjistit, co se stalo, co pro klienta může udělat a navrhl řešení. Dalším prostředkem, jak eliminovat stresové situace, jsou školení zaměřená na specifická témata. Třeba na asertivní komunikaci, komunikaci s klientem v obtížných situacích nebo třeba klientská spokojenost.