Ipsos

Ipsos
Petra Batíková

Petra Batíková

GSC Operations Associate Director

„O Mystery Shoppingu mají lidé často zkreslené představy.“

Seznam se s Petrou

V Ipsosu jsem začínala na recepci při studiu. Přes tři roky už jsem ale v týmu Mystery Shoppingu. Denně komunikujeme s mystery shoppery z Anglie, Francie, Nizozemí a dalších zemí. I kolegové jsou různých národností a ovládají perfektně jazyk země, se kterou komunikují. Mystery Shopping je nástroj výzkumu trhu, která pomáhá zlepšovat zákaznickou zkušenost. Nejvíc mě baví školící část mojí práce, kdy učím ostatní, jak vést projekty a pracovat s naším interním systémem pro sběr dat. Školím jak lidi tady u nás v týmu, tak kolegy z různých zahraničních poboček, ať už osobně nebo přes Skype. 

Bohdan Frejišyn

Bohdan Frejišyn

Platforms Director

„Náš tým udává mezinárodní trendy a pracuje i na vývoji zcela nového vlastního nástroje.“

Seznam se s Bohdanem

V Ipsosu jsem skoro pět let. Začínal jsem jako brigádník, ale docela rychle jsem se v týmu a práci zorientoval. Když potom odcházel předchozí nadřízený, začal jsem tým vést. Teď už vedu kolem 20 lidí a mám i své zástupce, bez kterých by to šlo zvládnout jen těžko. V Ipsosu je možné růst rychle, a to nejen po té osobní stránce. I náš tým po pracovní stránce urazil kus cesty. Začínali jsme s jednou online reportingovou platformou pro jednu divizi. Dnes si stavíme vlastní novou platformu a vedeme globální centrum podpory Mystery Shoppingu v rámci celého Ipsosu.

Veronika Hypšová

Veronika Hypšová

Associate Director

„V Ipsosu dnes dokážu ocenit spoustu věcí i proto, že jsem odešla a rozhodla se po čase vrátit.“

Seznam se s Verčou

Vedu menší tým, se kterým se zaměřujeme na výzkumy z oblasti značky a reklamy. Hodnotíme reklamy a kampaně už v průběhu procesu, kdy vznikají. Sledujeme a testujeme je od prvních návrhů od reklamky. Zjišťujeme, co si o reklamě myslí cílová skupina, jak na ni reaguje a zda reklama naplňuje svůj účel. Největší satisfakcí je vidět, že reklamní agentura s našimi výsledky skutečně pracovala, něco upravila a reklama ve výsledku zafungovala ještě lépe a zvýšila klientovi třeba i tržby. Taky to bývá docela zábava. Viděli jsme nemálo reklam, které se nakonec nedostaly na světlo světa.

Výsledky pro