Ipsos

Ipsos

Seznam se s Petrou

V Ipsosu jsem začínala na recepci při studiu. Přes tři roky už jsem ale v týmu Mystery Shoppingu. Denně komunikujeme s mystery shoppery z Anglie, Francie, Nizozemí a dalších zemí. I kolegové jsou různých národností a ovládají perfektně jazyk země, se kterou komunikují. Mystery Shopping je nástroj výzkumu trhu, která pomáhá zlepšovat zákaznickou zkušenost. Nejvíc mě baví školící část mojí práce, kdy učím ostatní, jak vést projekty a pracovat s naším interním systémem pro sběr dat. Školím jak lidi tady u nás v týmu, tak kolegy z různých zahraničních poboček, ať už osobně nebo přes Skype. 

Naše práce je trochu dobrodružství

Málokdo si dokáže představit, k čemu je vlastně takový Mystery Shopping dobrý a jak probíhá. Pokud si chce být firma jistá tím, že její zaměstnanci se zákazníky jednají přesně tak, jak by měli, ať už podle nějakých vnitřních směrnic či školení, Mystery Shopping je nástroj, který zhodnotí, zda je vše tak, jak má být. Pomáháme zlepšovat úroveň služeb, se kterými se potkáváme každý den. Naši mystery shoppeři od nás dostanou přesné zadání jejich úkolu ve formě scénáře. Dozví se, kam mají jít, na co se ptát a zda mají zkontrolovat něco specifického. Jedná se nejen o osobní návštěvy, ale také o mystery emailing, calling anebo dokonce chatting. Poté, co všechny dotazníky odevzdané mystery shoppery zkontrolujeme, výsledky prezentujeme klientovi a v návaznosti na ně navrhujeme možná řešení. V nedávné době jsme v několika zemích nakupovali třeba těžební bagry, nebo jsme zajišťovali místo pro dědečka v luxusním domově důchodců. 

Hledáš job?

Právě nabíráme!

Zaujala tě naše společnost? Hledáme nové parťáky do týmu!

Kouknout na nabídky

Poznej Petru

Od 13 let hraju závodně florbal. Chodím dvakrát až třikrát týdně na trénink, podle toho, jak mám čas, a o víkendech hrajeme zápasy. Když jsem byla mladší, hrála jsem Extraligu, dneska už jsem v B týmu s dalšími profesně či rodinně vytíženými kamarádkami. Jinak dělám ráda asi všechno to, co všichni ostatní. Baví mě ale třeba Bollywoodské filmy, pro což má málokdo pochopení, a snažím se cvičit svoji kočku, což je vyloženě marná snaha. 

Petra Batíková

GSC Operations Associate Director

Petra se stará o tým, který vede Mystery Shopping projekty v různých zemích.

Seznam se s Petrou

Bohdan Frejišyn

Platforms Director

Bohdan vede globální centrum podpory Mystery Shoppingu a vývoj nové online reportingové platformy.

Seznam se s Bohdanem

Veronika Hypšová

Associate Director

Verča vede tým, který se věnuje výzkumu reklamy a značky.

Seznam se s Verčou

Výsledky pro