Ipsos

Ipsos

Seznam se s Verčou

Vedu menší tým, se kterým se zaměřujeme na výzkumy z oblasti značky a reklamy. Hodnotíme reklamy a kampaně už v průběhu procesu, kdy vznikají. Sledujeme a testujeme je od prvních návrhů od reklamky. Zjišťujeme, co si o reklamě myslí cílová skupina, jak na ni reaguje a zda reklama naplňuje svůj účel. Největší satisfakcí je vidět, že reklamní agentura s našimi výsledky skutečně pracovala, něco upravila a reklama ve výsledku zafungovala ještě lépe a zvýšila klientovi třeba i tržby. Taky to bývá docela zábava. Viděli jsme nemálo reklam, které se nakonec nedostaly na světlo světa.

Odchod i návrat

V Ipsosu jsem téměř osm let. Začala jsem tu pracovat ještě během bakalářského studia sociologie. Po šesti letech jsem se rozhodla pro změnu a na rok odešla. Měla jsem dojem, že potřebuji i jinou zkušenost. Šest let jsem hodnotila marketing a reklamní kampaně, velmi mě tedy lákalo zkusit si to „na druhé straně“ a věnovat se Brand Marketingu. Po roce jsem se vrátila. Ukázalo se, že všechno to, co mě na té práci lákalo, tvořilo jen maličkou část celkové pracovní náplně. Uvědomila jsem si díky téhle zkušenosti spoustu věcí. Třeba to, jak moc vám můžou chybět lidi z práce i firma jako taková a jak moc se dokážou firmy lišit. 

Hledáš job?

Právě nabíráme!

Zaujala tě naše společnost? Hledáme nové parťáky do týmu!

Kouknout na nabídky

Poznej Verču

Myslím si, že work-life balance je hodně o tom, jak si to kdo zařídí. Den každého z nás má 24 hodin. - Taky se mi občas stane, že vynechám fitko, protože mám pocit, že musím něco dodělat v práci hned, ale pak jsem jen sama na sebe naštvaná. Takže se snažím si ten čas prostě udělat. Možnosti homeofficu u nás jsou, je to ale hodně o důvěře s nadřízeným. Já mám tým a chci tady pro ně být, ale občas jsem ráda sama a pracuji koncentrovaně z domova. 

Petra Batíková

GSC Operations Associate Director

Petra se stará o tým, který vede Mystery Shopping projekty v různých zemích.

Seznam se s Petrou

Bohdan Frejišyn

Platforms Director

Bohdan vede globální centrum podpory Mystery Shoppingu a vývoj nové online reportingové platformy.

Seznam se s Bohdanem

Veronika Hypšová

Associate Director

Verča vede tým, který se věnuje výzkumu reklamy a značky.

Seznam se s Verčou

Výsledky pro