SAB servis

SAB servis
Mojmír Urbánek

Mojmír Urbánek

Majitel

„Od mnohých nápadů nás lidé zrazovali, ale my jsme do toho přesto šli. Úspěch začíná tam, kde ostatní končí.“

Seznam se s Mojmírem

Když jsem před pěti lety firmu rozjížděl, dělal jsem většinu věcí sám. Potřeboval jsem mít jistou, že společnost a hlavně vývoj funguje tak, jak má. Jak jsme rostli, vznikala nová a nová oddělení, kam se dařilo dosadit ty správné lidi. Ti se zodpovědně ujali vedení jednotlivých oddělení a já teď už víceméně jenom dohlížím na to, jak se jim daří. Na začátku jsem byl u vývoje jednotlivých softwarů a i teď se na vývoji podílím. Přicházím hlavně s novými nápady, kam naše produkty a služby posunout, abychom i nadále poskytovali špičkový servis klientům.

Tereza Hazdová

Tereza Hazdová

Evidence smluv

„Někomu by mohla moje práce připadat stereotypní. Já jsem ráda, že má pevný řád a vždycky vím, co mě čeká zítra.“

Seznam se s Terkou

Jsem ranní ptáče a v práci jsem každý den už v šest hodin. Udělám si snídani a s chutí se vrhám do pročítání smluv. Každou smlouvu, kterou od finančního poradce s kolegyněmi obdržíme, musíme projít a zkontrolovat, zda obsahuje vše, co má. Poté smlouvu zaevidujeme do systému a posíláme pojišťovně. Každý den zpracuji něco kolem dvou set smluv a ke konci roku toto číslo zpravidla roste. Nepřestává mě udivovat, jak jsou lidi kreativní při vymýšlení emailových adres, nebo co všechno lze pojistit, od střechy nad hlavou až po pokojovou květinu.

Barbora Pešková

Barbora Pešková

Provozní ředitelka

„Dobře nastavená komunikace a přátelské vztahy uvnitř firmy mají pozitivní vliv nejen na nás, ale i na naše klienty.“

Seznam se s Bárou

Skrze vedoucí jednotlivých oddělení koordinuji chod celého back-office. Každý den jsem v kontaktu jak s našimi manažery, tak s klienty i producenty. Je pro mě důležité, aby každý na oddělení věděl, co je náplní jeho práce, za co je zodpovědný a na koho se může v případě potřeby obrátit. Řeším nejčastěji různé nestandardní situace, a proto se mi nestává, že by mé dny v práci byly stále stejné. Jeden den se například zabývám nefunkčními přístupy do extranetů, jindy dlužníky nebo provizemi a někdy dokonce i nedoručenou poštou.

Výsledky pro