DHL Express

DHL Express
Veronika Dvořáková

Veronika Dvořáková

Customer Service Advisor

„Na mé práci mě baví ta dynamika. Každý den musím během krátké doby vyřešit klientův požadavek tak, aby byl spokojený.“

Hlavní náplní mé práce je telefonická a emailová komunikace s klienty. Zodpovídám jejich dotazy a vyřizuju požadavky v oblasti mezinárodní přepravy. Nejčastěji klientům pomáhám zjistit stav jejich objednávky a polohu, kde se zásilka zrovna nachází, prověřuji obsah zásilky z hlediska bezpečnosti, rozměru nebo obsahu zakázaných komodit a radím jim s celními záležitostmi. V DHL pracuju už od roku 2015 a jako seniorní agent se podílím na zaškolení nováčků a na jejich zapojení se do pracovního procesu. V neposlední řadě řeším také neobvyklé situace, kdy je potřeba další komunikace s klientem.

Tomáš Burian

Tomáš Burian

Head of Customs

„Jsem vděčný, že mám kolem sebe lidi, kteří chtějí dělat práci, co má smysl a posouvat věci kupředu.“

Seznam se s Tomášem

V DHL jsem začínal jako kontaktní agent na celním oddělení. Chtěl jsem firmu a náš přístup k zákazníkovi poznat z různých úhlů, a proto jsem si prošel i jinými pozicemi. Po dvaceti letech se kruh uzavřel a já jsem zpět na celním, kde vedu početný tým. Naším úkolem je každý den proclívat zásilky mířící k nám ze zemí mimo Evropskou unii a naopak. Vše samozřejmě za dodržení příslušné legislativy i špičkových služeb. Co si nikdy neodpustím a stalo se mým rituálem, je dopolední procházka po patře. Pozdravím se s kolegy z jednotlivých oddělení, připomenu si své fungování v jednotlivých týmech a hlavně mám dobrý pocit z toho, že se něco děje a firma funguje, jak má.

Jan Novák

Jan Novák

Team Leader

„Nepřestává mě fascinovat, co všechno kurýři během dne zažijí.“

Seznam se s Honzou

V DHL pracuju od léta 2017. Začínal jsem jako kurýr a teď vedu celý tým. Mým hlavním úkolem je zajistit, že se všechny zásilky dostanou v požadovaném termínu na místo určení. Ať už je to z depa ke klientovi, nebo naopak. Kurýrům pomáhám řešit nestandardní požadavky a jsem tu pro ně, když si s čímkoliv neví rady. Jsem v kontaktu také s klientem, a to hlavně ve chvílích, kdy se potřebují spojit s kurýrem nebo zadat speciální požadavek.

Martina Šeděnková

Martina Šeděnková

Warehouse Agent – Specialist

„Jsem hrdá, že pracuji ve firmě, kde všichni hledáme způsoby, jak být lepší.“

Seznam se s Martinou

Pracuju ve skladu na letišti v Mošnově. Každé ráno musíme prostor připravit na přílet letadla a novou várku zásilek. Po vyložení zásilek z letadla je třídíme na páse. Buď putují do celního skladu, nebo ke kurýrovi. Každou krabici musíme zkontrolovat a naskenovat. Díky tomu je každý schopen odkudkoliv podle daného čísla zásilku dohledat. Odpoledne se vrací kurýři s novými zásilkami. Ty musíme zvážit, označit, naskenovat a zkontrolovat. Poté putují do letadla za svými novými majiteli.

Výsledky pro