Vodafone

Vodafone
Markéta

Markéta

Head of Brand Communications

„Každý den bereme jako nový a samostatný projekt, takže žádný den není stejný.“

Poznej Markétu

Do Vodafonu jsme nastoupila v roce 2008 a od té doby jsem se vypracovala na ředitelku marketingové komunikace. Předtím jsem pracovala i v menších firmách, ale zjistila jsem, že jsem zkrátka holka do velké společnosti, a ve Vodafonu jsem se našla. Láká mě, že velké firmy mají možnost něco změnit, zlepšit, prostě nějak ovlivnit chod společnosti.

Lukáš

Lukáš

Manager Customer Support and Maintenance

„Nastupoval jsem jako řadový technik a během roku jsem se pak vypracoval na teamleadera.“

Poznej Lukáše

Ve Vodafonu pracuji sedmým rokem. Dostal jsem se sem přes kamaráda, se kterým jsem předtím pracoval v jedné menší telekomunikační společnosti. Tam jsem ale cítil, že jsem dosáhl svého technického maxima, a měl jsem pocit, že už se nemám kam posunout. Nabídka od Vodafonu pro mě v tu chvíli byla jako hozená rukavice, a musím říct, že jsem za ni dodnes rád. Nastupoval jsem jako řadový technik a staral se o incidenty operačních systémů. Po roce jsem pak vedl vlastní tým.

Anna

Anna

Acting Director Commercial Operations

„Řeším dlouhodobou strategii péče o zákazníky i konkrétní reklamace samotných klientů.“

Poznej Annu

Do Vodafonu jsem nastoupila v roce 2011, během studia, na pozici analytika v oddělení risk managementu, kde jsem se naučila pracovat s databázovými systémy a zdokonalila se v angličtině. Než jsem se vypracovala na ředitelku péče o zákazníky, prošla jsem řadou různých pozic, a dokonce rok pracovala pro Vodafone v Itálii. Skoro každé 2 roky jsem v rámci firmy měnila práci, což mě pořád nutilo učit se něco nového.

Výsledky pro