Vodafone

Specialista oddělení péče o zákazníky

před 86 dny

  • Chrudim
  • Práce na plný úvazek

Vodafone

Specialista oddělení péče o zákazníky

  • Chrudim
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

Hlavní pracovní náplň

Odbavovat příchozí i odchozí hovory zákazníků s cílem zajistit vymožení dlužné částky, snížit odchodovost zákazníků z důvodu dluhu. Zajištění zákaznické spokojenosti v rámci collection postupů.

Co u nás budete dělat?

  • Odbavovat příchozí i odchozí hovory zákazníků s cílem zajistit vymožení dlužné částky
  • Poskytování správných informací zákazníkům
  • Samostatnost a efektivní rozhodování během hovoru
  • Zodpovědnost za vymoženou částku u zákazníků, se kterými operátor hovoří
  • Písemná korespondence se zákazníkem na základě předpřipravených šablon a poskytování informací e-mailovou formou

Požadovaný stupeň vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Specialista oddělení péče o zákazníky

Co bys měl umět

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost AJ alespoň na základní úrovni výhodou
  • Alespoň jeden rok praxe, z toho minimálně půl roku na podobné pozici
  • Znalost systému CallCentra Vodafone ( Siebel, Kenan ) výhodou

Co u nás získáš

  • Podporujeme lidi, kteří chtějí měnit svět:
  • Je pro nás důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu. Vytváříme svět příležitostí:
  • Baví nás, když to baví vás – proto podpoříme váš růst. Není výjimkou, že někdo, kdo začínal v prodejně, dnes tuto síť řídí. Děláme výjimečné věci s výjimečnými lidmi:
  • Své kolegy si pečlivě vybíráme, protože je pro nás důležitá souhra. Ostatně, nejlíp nám to šlape, když vám to klape. Naší snahou je vytvářet příjemné pracovní prostředí, ve kterém vládne neformální atmosféra, lidé jsou sdílní a otevření a vzájemně spolupracují, k tomu přispívá moderní open space. Dále nabízíme širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, důležitý je pro nás "work life" balance, proto budete mít 5 týdnů dovolené a sick days pro případ nemoci, možnost práce z domova, volno pro novopečené rodiče, placený Den pro neziskovku, stravenky, slevy na naše produkty a online systém benefitních bodů, kde si vybere určitě každý.