Vodafone

Support Service Coordinator

před 78 dny

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Vodafone

Support Service Coordinator

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

Charakteristika pozice

Tato pracovní pozice je otevřena jako náhrada za mateřskou dovolenou po dobu 2let. Jedná se o práci v týmu Network Infrastructure management, která zajišťuje zejména administrativu kolem vyjadřování se k existenci inženýrských sítí, zpracování žádostí o vzájemném sdílení infrastruktury mezi operátory a podobné administrativní úkoly.

Konkrétní náplň a odpovědnosti jsou:

  • Zpracování žádostí o vyjádření k existenci inženýrských sítí od třetích stran. Odpovědnost za bezchybný proces, administrativu a archivaci v daném časovém rámci vč. jednání a spolupráce s odděleními TRM a RF plánování a Implementace případně a zajištění smluv o náhradě vynaložených nákladů.
  • Zpracování a koordinace kolokací (žádostí o sdílení) s hlavními partnery, kterými jsou CETIN, T-Mobile. Odpovědnost za veškeré administrativní úkony s tím spojené v daném časovém úseku a vyřízení žádostí, vč. jednání a spolupráce s odděleními TRM a RF plánování a Implementace.
  • Kompletace a kontrola nájemních smluv a dodatků se smluvními partnery Cetinem a T-Mobile, správa databáze, kde se evidují veškeré informace týkající se této problematiky, aktualizace změn atd vč. další spojené administrativy
  • Práce s databází
  • Zavádění a údržba osvědčených implementačních postupů v oblastech své působnosti
  • Údržba a zadávání přípojek a evidence jejich ochranných pásem do interní aplikace pro potřeby vydávání žádostí o vyjádření k existence sítí

Požadovaný stupeň vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Co bys měl umět

  • Minimálně střední škola technické, právní
  • Komunikační dovednost a schopnost koordinace interně mezi kolegy, ale i externě s protějšky konkurenčních operátorů a žadateli o vyjádření
  • Práce s MS office - Word, excel
  • Práce, orientace a čtení v mapových podkladech, katastru nemovitostí
  • Práce, orientace a čtení smluv a smluvních dokumentech
  • Práce, orientace a čtení výkresů a projektových dokumentací
  • Je požadována pečlivost a důslednost při práci - údržba databáze, vyplňování proměnných ve vzorech smluv
  • Základní znalost AJ

Co u nás získáš

  • Podporujeme lidi, kteří chtějí měnit svět:
  • Je pro nás důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu. Vytváříme svět příležitostí:
  • Baví nás, když to baví vás – proto podpoříme váš růst. Není výjimkou, že někdo, kdo začínal v prodejně, dnes tuto síť řídí. Děláme výjimečné věci s výjimečnými lidmi:
  • Své kolegy si pečlivě vybíráme, protože je pro nás důležitá souhra. Ostatně, nejlíp nám to šlape, když vám to klape. Naší snahou je vytvářet příjemné pracovní prostředí, ve kterém vládne neformální atmosféra, lidé jsou sdílní a otevření a vzájemně spolupracují, k tomu přispívá moderní open space. Dále nabízíme širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, důležitý je pro nás "work life" balance, proto budete mít 5 týdnů dovolené a sick days pro případ nemoci, možnost práce z domova, volno pro novopečené rodiče, placený Den pro neziskovku, stravenky, slevy na naše produkty a online systém benefitních bodů, kde si vybere určitě každý. Adresa naší centrály: náměstí Junkových 2, 155 00 Praha náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.