Vodafone

Account manager - Retence - Severní Morava

před 130 dny

  • Ostrava
  • Práce na plný úvazek

Vodafone

Account manager - Retence - Severní Morava

  • Ostrava
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

Charakteristika pozice

Hlavním úkolem na této pozici bude udržení zákazníků v rámci retenčního procesu a aktivní rozvíjení svěřeného portfolia zákazníků s cílem zvyšování revenue ve firemním segmentu v regionu Severní Morava

Co u nás budete dělat?

  • Včasný a proaktivní přístup v procesu retence
  • Dodržování stanovených KPIs (schůzky/hovory)
  • Zjišťování potřeb zákazníků a jejich analýza, aktivní podíl na jejich uspokojování
  • Příprava individuálních řešení telekomunikačních služeb dle potřeb klienta
  • Tvorba partnerských vztahů s klíčovými osobami zákazníka
  • Efektivní vedení obchodních jednání
  • Zodpovědnost za dodržování VF obchodních standardů
  • Analýza finančních ukazatelů ve svěřeném zákaznickém portfoliu, návrhy kroků, které povedou ke zvyšování prodejů (Upsell, X-sell)
  • Monitorování konkurenčních aktivit u klientů
  • Pravidelné reportování pracovní činnosti, obchodních schůzek a dalších ukazatelů
  • Získávání a předávání zpětné vazby o zákaznících do interních systémů
  • Administrativa spojená s jednotlivými obchodními případy
  • Aktivní předávání získaných referencí
  • Budování regionálních know-how

Požadovaný stupeň vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Account manager - Retence - Severní Morava

Co bys měl umět

  • Požadované vzdělání: SŠ/VŠ
  • Zkušenosti na obdobné pozici: min. 3 roky, zkušenosti celkem 5+ let
  • Vynikající úroveň obchodních dovedností: vedení obchodního rozhovoru a prezentací u zákazníka, vyjednávání profitabilních podmínek, řízení svěřeného portfolia, vytváření a řízení dlouhodobých vztahů se zákazníky
  • Rychlou orientaci a adaptaci na zákazníkovy potřeby
  • Schopnost rychlé orientace ve firemních postupech, systémech a produktech, procesech zákazníků
  • Výbornou úroveň komunikačních dovedností
  • Schopnost argumentovat a přesvědčit zákazníka
  • Dobrou úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, reprezentativní vystupování, přátelský přístup, schopnost týmové práce
  • Řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat
  • Chuť na sobě pracovat, schopnost hodnotit sám sebe a dále se rozvíjet
  • Ochota překonávat překážky, vitalita, energie
  • Zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti
  • Znalost telekomunikačního prostředí - předchozí zkušenost z telca

Co u nás získáš

  • Příjemné pracovní prostředí
  • Zázemí silné mezinárodní značky
  • Příležitosti k dalšímu rozvoji
  • Široká škála zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, systém benefitních bodů, ...).
  • Vozidlo i k soukromým účelům