Vodafone

Key Account Manager, Corporate Segment

před 189 dny

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Vodafone

Key Account Manager, Corporate Segment

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

Charakteristika pozice

Zodpovědnost za akvizici korporátních zákazníků s cílem získání nového revenue v rámci celé České republiky, místo pracoviště Praha nebo Brno Komplexní péče o nové i stávající zákazníky v korporátním segmentu, zajištění vysoké zákaznické spokojenosti a její udržování Zodpovědnost za plnění obchodní strategie daného regionu a realizaci selektivní akviziční strategie v rámci korporátního segmentu.

Co u nás budete dělat?

  • Proaktivní péče o svěřené portfolio korporátních zákazníků
  • Tvorba a udržování partnerských vztahů s klíčovými osobami zákazníka
  • Zjišťování potřeb zákazníků a jejich analýza, aktivní podíl na jejich uspokojování
  • Příprava individuálních řešení a poradenství v oblasti telekomunikačních služeb dle potřeb klienta
  • Efektivní vedení obchodních jednání
  • Analýza finančních ukazatelů ve svěřeném zákaznickém portfoliu, návrhy kroků, které povedou ke zvyšování prodejů (Akvizice, Upsell, X-sell)
  • Monitorování konkurenčních aktivit u klientů a trendů na trhu
  • Hledání nových příležitostí na trhu v rámci speciálního segmentu zákazníků (sdružení, asociace, multilevel marketing firmy, účelová sdružení atd.)
  • Prezentace a prodej ICT/Telco řešení, nových produktů a služeb
  • Vyjednávání podmínek a uzavírání obchodních smluv
  • Úzká spolupráce s dalšími odděleními v rámci procesu přípravy a realizace řešení
  • Budování regionálních know-how
  • Odpovědnost za plnění nastavených plánů
  • Pravidelné reportování pracovní činnosti, obchodních schůzek a dalších ukazatelů
  • Administrativa spojená s jednotlivými obchodními případy
  • Selektivní akviziční činnost

Požadovaný stupeň vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Key Account Manager, Corporate Segment

Co bys měl umět

  • Prokazatelné zkušenosti a výsledky z oblasti obchodu s velkými zákazníky min 4 roky
  • Vynikající úroveň obchodních dovedností: prezentace na úrovni top managementu, vedení obchodního rozhovoru s náročným zákazníkem, vyjednávání podmínek.
  • Silné zaměření na přínos hodnoty pro zákazníka
  • Pečlivost a dotahování jednotlivých obchodních případů
  • Chuť na sobě pracovat, schopnost hodnotit sám sebe a dále se rozvíjet
  • Ochota překonávat překážky, vitalita, energie, tah na branku
  • Zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti
  • Zkušenosti z oblasti akvizice korporátních zákazníků podmínkou
  • Orientace v oblasti produktů a služeb ICT
  • Výbornou úroveň komunikačních dovedností
  • Schopnost argumentovat a přesvědčit zákazníka
  • Dobrou úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, reprezentativní vystupování, přátelský přístup, schopnost týmové práce

Co u nás získáš

  • Podporujeme lidi, kteří chtějí měnit svět:
  • Je pro nás důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu. Vytváříme svět příležitostí:
  • Baví nás, když to baví vás – proto podpoříme váš růst. Není výjimkou, že někdo, kdo začínal v prodejně, dnes tuto síť řídí. Děláme výjimečné věci s výjimečnými lidmi:
  • Své kolegy si pečlivě vybíráme, protože je pro nás důležitá souhra. Ostatně, nejlíp nám to šlape, když vám to klape. Naší snahou je vytvářet příjemné pracovní prostředí, ve kterém vládne neformální atmosféra, lidé jsou sdílní a otevření a vzájemně spolupracují, k tomu přispívá moderní open space. Dále nabízíme širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, důležitý je pro nás "work life" balance, proto budete mít 5 týdnů dovolené a sick days pro případ nemoci, možnost práce z domova, volno pro novopečené rodiče, placený Den pro neziskovku, stravenky, slevy na naše produkty a online systém benefitních bodů, kde si vybere určitě každý. Pro tuto pozici nabízíme auto i k soukromým účelům, notebook s připojením k internetu, tablet a samozřejmě mobilní telefon.