Siemens - kanceláře

Administrativní podpora v HR - Praha

před 4 dny

  • Praha
  • Práce na částečný úvazek

Siemens - kanceláře

Administrativní podpora v HR - Praha

  • Praha
  • Práce na částečný úvazek

Co budeš dělat

Chceš získat zkušenosti v HR?

Baví Tě práce s lidmi?

Poradíš si s různými administrativními úkoly?

Pokud ANO, přidej se k nám a nastartuj svou kariéru se společností SIEMENS!

Nabízíme Ti dlouhodobou spolupráci, během níž se naučíš spoustu nového a poznáš fajn kolegy. Spolupráce probíhá formou DPČ v rozsahu nejméně 20 hodin týdně.

Oddělení HR (= Human resources) se věnuje tématům z oblasti náboru, vzdělávání, benefitů a mnoha dalším. My jsme tým Talent Acquisition, který zajišťuje celkový chod náboru do všech divizí v rámci Siemens. V současné chvíli hledáme do našeho týmu v Praze nového parťáka/parťačku. Hledáme někoho, kdo nám bude nejenom administrativní podporou, ale i někoho, kdo k nám perfektně zapadne.

A jaká je náplň prácovní pozice?

  • administrativní podpora náborových aktivit do centra sdílených služeb
  • selekce životopisů a telefonickým pohovorům s uchazeči
  • organizace pohovorů a sdělování výsledků výběrových řízení
  • komunikace s kolegy napříč společností a s našimi dodavateli
  • práce v různých interních toolech a dalších programech
  • překlady interních dokumentů a prezentací z/do AJ
  • ad hoc úkoly spojené s činností oddělení

Administrativní podpora v HR - Praha

Co bys měl umět

  • znalost angličtiny pro každodenní komunikaci, němčina výhodou
  • zkušenosti s prací v administrativě
  • uživatelskou znalost balíčku MS Office
  • zájem o dlouhodobou spolupráci v rozsahu cca 20 hodin týdně
  • zákaznickou orientaci a velmi dobré komunikační schopnosti
  • minimálně ukončené SŠ vzdělání

 

Co u nás získáš

  • příležitost získat pracovní zkušenosti v mezinárodním prostředí
  • možnost postupně se zapojovat do zajímavých lokálních či mezinárodních projektů
  • budeš mít flexibilní pracovní dobu a po zaučení možnost home office