GSK

Customer Service Specialist – Mass Market

před 60 dny

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

GSK

Customer Service Specialist – Mass Market

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

• Zajišťovat včasné a bezchybné zpracování objednávek Oral health Care. • Zajišťovat včasnou a bezchybnou fakturaci, vystavování dobropisů a bonusů.
• Komunikovat se skladem v oblasti stavu skladových zásob, zpracování objednávek, vratek, zákaznických reklamací
• Podílet se na pravidelných inventurách skladu
• Zajišťovat převozy zboží na Slovensko
• Pravidelně zpracovávát KPI (sklad, OTIF)
• Zajišťovat uzávěrkové activity (rekonciliace skladu, reporting)
• Podílet se na administrativní práci související se činnostmi v zákaznickém servise
• Podporovat centrálně řízené projekty

Customer Service Specialist – Mass Market

Co bys měl umět

• Středoškolské vzdělání s maturitou, ekonomický obor výhodou
• Zkušenost v FMCG nebo Pharma prostředí výhodou • 1 rok práce v zákaznickém servisu výhodou
• Výborná práce s počítačem – Outlook, Excel • Znalost práce se systémem SUN výhodou
• Preciznost, pečlivost, proaktivní a prozákaznický přístup
• Schopnost samostatné práce a týmové práce, zralé chování
• Schopnost spolupráce a podpory dalších oddělení (obchodní, marketing, kvalita)
• Angličtina výhodou

Co u nás získáš

• práci, která Vás bude bavit s kolegy, kteří Vás inspirují a nabíjí energií • kvalitní produkty, za kterými stojí vědecký výzkum
• možnost rozvíjet svou kariéru v prostředí úspěšné originální farmaceutické firmy
• notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům
• hodnotný benefitní systém formou cafeterie - využití na penzijní připojištění a soukromé životní pojištění, stravenky, zdravotní péče, volnočasové aktivity (sport, kultura, dovolená, wellness...)
• příspěvky na očkování (v rámci firemního produktového portfolia)
• 25 dnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
• finanční podporu v době nemoci
• spolupráci na plný úvazek