Alza

Customer Care Specialist with Deutsch

před 8 dny

  • Celá ČR
  • 26 000 - 40 000 Kč
  • Práce na plný úvazek
  • Práce na částečný úvazek

Alza

Customer Care Specialist with Deutsch

  • Celá ČR
  • 26 000 - 40 000 Kč
  • Práce na plný úvazek
  • Práce na částečný úvazek

Co budeš dělat

Jsme sehraný tým komunikativních lidí, který dokáže odpovědět na ty nejzapeklitější otázky našich zákazníků. Pomáháme jim rychle vyřídit vše ohledně objednávek i reklamací. Na svou práci jsme náležitě hrdí, protože dokážeme z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného. A to jen tak někdo neumí!


I když jsme na telefonu a v mailové schránce jako doma, také spolu rádi vyrazíme mimo kanceláře na pivo nebo fotbal.

Co nás motivuje?

Zákazník a jeho spokojenost je to, co nás pohání kupředu. Díky měření zákaznické spokojenosti máme ihned feedback a můžeme se zlepšovat. Plusem je možnost přivydělání si bonusovými aktivitami.

Co tě čeká?
Budeš sedět u počítače a pracovat v našem interním systému, kde zjistíš vše o objednávkách a veškerém zboží, které jako Alza prodáváme. A také o člověku, se kterým telefonuješ. Můžeš mu tedy velmi rychle poradit a udělat ho šťastným.

Některé dny jsou hektické a plné hovorů, dlouhých e-mailů a zádrhelů, které se zdají neřešitelné. My si s nimi však umíme poradit, ale chce to být asertivní, prozákazničtí a neztrácet úsměv na rtech. Každé nedorozumění, každý problémek a potíž má své řešení.

Pokud si budeš chtít přivydělat, tak můžeš díky doplňkovému prodeji služeb. V rámci adaptačního programu tě o prodeji a službách naučíme první poslední 

Customer Care Specialist with Deutsch

Co bys měl umět

  • Jsi komunikativní a dokážeš udržet emoce na uzdě.
  • Situace řešíš s pozitivním nábojem a asertivně.
  • Umíš si vyhledat informace a používat je.
  • Máš týmového ducha, protože u nás pracujeme jako tým.
  • Chceš se vzdělávat i nad rámec tvé pozice.
  • Máš němčinu na úrovni B2
  • Zkušenosti ze zákaznického servisu nebo call centra jsou rozhodně výhodou. Nejsou podmínkou!

Co u nás získáš

  • Mzda 26 000 Kč - 40 000 Kč měsíčně.
  • Náborový příspěvek po úspěšném projití zkušební dobou 10 000 Kč.
  • Stravenky.
  • Práce na krátký-dlouhý týden, ale i na 6 a 8 hodinové směny.
  • Možnost home-office.
  • Jazykové kurzy v rámci firmy – němčina, angličtina.
  • Multisport karta, zaměstnanecké nákupy, volné lístky do ZOO a další podobné výhody.
  • Největší přehled po firmě a aktuálním dění.
  • Kariérní růst – spousta lidí z call centra nyní pracuje na vysokých pozicích ve firmě.
  • Úvodní intenzivní zaškolení, které ti pomůže se rychle zorientovat ve firmě a dělat svou práci dobře.
  • Přístup ke školení – nejen v rámci call centra, ale i základy marketingu, práce na HR a podobně.

Výsledky pro