ELAI

Customer Care Specialist

před 81 dny

  • Praha
  • Práce na plný úvazek
  • Práce na částečný úvazek

ELAI

Customer Care Specialist

  • Praha
  • Práce na plný úvazek
  • Práce na částečný úvazek

Co budeš dělat

V European Leadership and Academic Institute (ELAI) již osm let aktivně podporujeme kvalitní vzdělávání a inovace ve všech společenských oblastech. Organizujeme exkluzivní vzdělávací workshopy s předními osobnosti českého byznysu. Zároveň každoročně pořádáme Týden podnikání ČR, českou verzi Global Entrepreneurship Week, a Týden inovací ČR, největší událost na podporu inovací napříč celou republikou. Věříme ve sdílení zkušeností, propojování talentů, vzájemnou inspiraci a osobností růst skrze předávání reálných zkušeností. Naším mottem je Aim Higher! Připojte se k nám a miřte s námi výš!

Co u nás budete dělat? Customer Care Specialist je klíčová osoba v našem týmu, která má na starosti péči o stávající jednotlivé, firemní a korporátní klienty, kteří s námi dlouhodobě spolupracují. Budete v denodenním kontaktu s účastníky našich vzdělávácích workshopů a budete se starat o jejich spokojenost. Zároveň budete mít v gesci navazování vztahů s novými klienty, správu klientských databází a budete se neustále vzdělávat v inovativních oblastech, abyste byli schopni našim klientům doporučit ten nejvhodnější vzdělávací obsah i formát přímo pro ně nebo jejich firmu. Jde o velmi zodpovědnou pozici, kde budete potřebovat nadstandartní komunikační schopnosti, prokazatelný proaktivní přístup, taktní chování, loajalitu a chuť sebevzdělávat se a mířit s námi výš.

Datum nástupu: dle dohody 

Co budete konkrétně dělat?

  • Komunikovat slovem i písmem s našimi klienty.
  • Vykonávat úkoly spojené s kontinuelní péčí o naše klienty.
  • Nacházet individuální řešení pro jednotlivé klienty podle jejich požadavků.
  • Vypracovávat návrhy vzdělávacích programů pro naše klienty.
  • Aktulizovat a analyzovat klientské online databáze.
  • Vyhledávat nové příležitosti pro spolupráci v naší vzdělávací oblasti.
  • Osobně se účastnit jednání se stávajícími a potenciálními klienty.

Co bys měl umět

Co po Vás požadujeme?

  • Prokazatelné zkušenosti s péčí o zákazníky. 
  • Nadšení pro práci s lidmi.
  • Profesionální vystupování a excelentní komunikační schopnosti slovem i písmem.
  • Skutečný smysl pro detail.
  • Schopnost analyzovat data a vyvodit důsledky.
  • Schopnost myslet nad rámec věcí a řešit překážky.
  • Chuť neustále mířit výš a sebevzdělávat se.

Co u nás získáš

Co Vám nabízíme?

  • Možnost podílet se na spokojenosti našich významných klientů.
  • Stabilní zázemí prosperující společnosti v srdci Prahy.
  • Adekvátní finanční ohodnocení odpovídající Vašemu vzdělání a zkušenostem.
  • Perspektivu kariérního růstu a možnost realizovat Vaše vlastní nápady.
  • Dynamický tým plný inspirativních kolegů.
  • Možnost účastnit se našich vzdělávácích workshopů.
  • Možnost podílet se na organizaci Týdne podnikání ČR a Týdne inovací ČR.

Jste právě Vy budoucí Customer Care Specialista, který se postará o naše klienty?

Pošlete Vaše CV a motivační dopis na leova@elai.cz. 

Výsledky pro