KBC Group

Business Solutions Analyst for International Payments

před 17 dny

  • Brno
  • Práce na plný úvazek

KBC Group

Business Solutions Analyst for International Payments

  • Brno
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

Každá mezinárodní platba musí urazit dlouhou cestu, než dorazí na to správné místo. Bankovní systémy jsou specifické a technicky různorodé. Náš tým Payments expertů se stará o to, aby systémy pracovaly tak, jak mají a aby vše dorazilo ve správný čas na to správné místo. Řídí vývoj aplikace, od vymýšlení nových funkcí, přes softwarové testování, až po opravování systémových chyb. To vyžaduje technické a analytické schopnosti. Láká vás dynamický svět bankovních aplikací?

  • účast na technickém rozvoji aplikací od začátku do konce (požadavky klienta - komunikaci s IT v Belgii)
  • sestavování plánu testování a jeho následná realizace
  • poskytování podpory a trénování uživatelů (tvorba dokumentace a školení)
  • správa a řešení incidentů, koordinace následných kroků
  • tvorba exportů v jazyce SQL
  • účast na projektech

Business Solutions Analyst for International Payments

Co bys měl/a umět

  • vysokoškolské vzdělání nebo adekvátní praxe
  • středně pokročilá znalost MS Excel (rozumíte středně pokročilým funkcím)
  • domluvíte se dobře anglicky (denně budete psát i mluvit s belgickými kolegy)
  • analytické a komunikační dovednosti (každý den se můžete setkat s nestandardními případy, u kterých je potřeba najít řešení)
  • zájem o IT (např. webové stránky, databáze a vše, co v technologickém světě existuje)
  • myšlení v souvislostech (např. na základě znalostí systému a procesů dokážte předvídat následky změny jedné funkce na další)

Co u nás získáš

Přátelská a otevřená atmosféra. Dnes už to zní jako prázdná fráze, která se však u nás každý den naplňuje. Jde o prostředí, které nemůže fungovat bez vzájemné důvěry.

Nepoužíváme docházkový systém, který by kontroloval každou minutu. K dispozici je game room, a to hned dvakrát. Relaxační místnosti na sezení, ležení, houpání nebo třeba skluzavka.

Abychom dokázali v týmech dobře fungovat po pracovní stránce, jsou důležité i vztahy osobní. Každý tým má po ruce rozpočet na teambuildingy a oslavy úspěchů. Během roku pořádáme řadu společenských nebo sportovních akcí, chodíme na dobrovolnické dny nebo organizujeme den pro zdraví.

Finanční benefity představují něco navíc do rozpočtu nebo se mu snaží ulevit:

  • elektronické stravenky
  • cafeteria systém
  • plně hrazená MultiSport karta
  • příspěvky na životní pojištění
  • příspěvky na penzijní připojištění
  • zvýhodněné mobilní tarify
  • slevy od partnerů
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • odměny za doporučení nových kolegů apod.

Další typy benefitů podporují rovnováhu mezi pracovním a osobním životem:

  • flexibilní pracovní doma
  • možnost pracovat z domu
  • 25 dní dovolené
  • 3 My Days (další tři dny volna navíc)
  • studijní volno
  • dětská zóna
  • partnerská školka s naším příspěvkem

Navíc budete denně využívat angličtinu, můžete zapracovat na vlastním rozvoji formou kurzů nebo účastí na interních projektech nebo využít možnost interní rotace na jinou roli a sbírat tak další nové vědomosti a zkušenosti.

Pravidelně každý rok provádíme hodnocení, na základě kterého navyšujeme mzdy a vyplácíme roční bonus.

Výsledky pro