Raiffeisenbank

Procesní manažer korporátního procesu

před 42 dny

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Raiffeisenbank

Procesní manažer korporátního procesu

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

Pro tým Corporate Sales Support aktuálně hledáme Procesního Manažera, který bude zodpovídat za řízení korporátních procesů. Pokud jste zvyklý/á dělat svou práci naplno, jste zodpovědný/á, máte smysl pro detail a selský rozum je pro vás nejdůležitějším kritériem při rozhodování, potom rozhodně čtěte dále.

Co budete na této pozici dělat?

• Zodpovídat za předpisovou základnu (normy a metodiky) k danému procesu • Provádět pravidelné vyhodnocování stavu procesu a procesního modelu (připravovat reporting svěřeného procesu) • Spolu s B – 1 procesním vlastníkem řídit výkonnost, správnost procesu a jeho kvalitu • Spolupracovat na definici a plnění KPIGenerovat a koordinovat nápady na zlepšení daného procesu • Spolupracovat na projektech banky souvisejících s daným procesem • Poskytovat procesní a metodickou podporu pro ostatní útvary banky, budete partnerem pro manažery jednotlivých útvarů korporátního procesu • Komunikovat aktuality a procesní změny daného procesu do relevantních útvarů • Specifikovat požadavky na vývoj v souvislosti s implementací změn k danému procesu • Řídit implementaci procesních a produktových změn (včetně IT požadavků) • Odstraňovat a minimalizovat operační rizika v daném procesu • Spolupracovat při řešení incidentů a reklamací • Spolupracovat při řešení krizových situací, spolupracovat taky s oddělením interního a externího auditu a podílet se na uzavření auditních nálezů

Procesní manažer korporátního procesu

Co bys měl umět

• Ukončil/a jste minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru) • Znáte korporátní bankovní procesy, máte zkušenost s produktovým procesním řízením a baví vás zlepšování procesů • Úkoly řešíte selským rozumem a s klidnou myslí, vaší silnou stránkou je určování priorit a time management • Dokážete řešit složité problémy a máte chuť se učit novým věcem • K práci přistupujete proaktivně, s vysokou dávkou energie a iniciativy • Máte velmi dobré komunikační dovednosti a nedělá vám problém prezentovat před větší skupinou lidí • Výhodou jsou pracovní zkušenosti z oblasti podpory prodeje, či operations

Co u nás získáš

• Velmi zajímavou a odpovědnou práci plnou výzev • Možnost svým úsilím přispět k úspěchu obchodní sítě stabilní mezinárodní banky, která získala ocenění klientsky nejpřívětivější banka v ČR • Těší se na vás tým plný sympatických kolegů s týmovým duchem a nadšením pro svou práci • Možnost dalšího rozvoje prostřednictvím soft skills tréninků, odborných a produktových školení • Nadstandardní finanční ohodnocení • Benefity na míru – třeba příspěvek na penzijní a životní pojištění, slevy u vybraných partnerů (a k tomu klasika – příspěvek na volnočasové aktivity, zdraví, stravenky, zvýhodněné produkty a další…) • Více vám řekne náš profil na www.atmoskop.cz Jak se přihlásit? Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby: 1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :) 2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Výsledky pro