Faurecia

Zákaznícky kontakt

před 48 dny

  • Písek
  • Práce na plný úvazek

Faurecia

Zákaznícky kontakt

  • Písek
  • Práce na plný úvazek

Co budete dělat

  • Zajišťuje shodnost ukazatelů kvality (zákaznické ppm, reklamace,..)
  • Zastupuje kvalitu během náběhu nových programů
  • Řídí proces řešení reklamací zákazníka a plnění odpovídajících akčních plánů
  • Sleduje záruční reklamace, aby se zvýšila spokojenost zákazníka a snížily záruční náklady
  • Provádí audity na montážní lince zákazníka, aby zkontroloval odpovídající používání našich výrobků
  • Organizuje a/nebo se účastní technických porad se zákazníkem

Co byste měl/a umět

  • SŠ/VŠ technického směru
  • Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality minimálně 3 roky
  • AJ na pokročilé úrovni, NJ výhodou
  • Znalost 8D report, Ishikawa diagram, „Is – Is not“ analýza, „5 Why“ tool
  • Znalost PPAP – vzorkování se zákazníkem
  • Znalost principu FMEA a Kontrolního plánu
  • Čtení technické dokumentace
  • Organizační schopnosti
  • Dobré komunikační dovednosti

Co u nás získáte

  • Prostředí mezinárodní společnosti
  • Možnost profesního růstu
  • Možnosti dalšího vzdělávání
  • Příspěvek na stravování, dopravu, penzijní pojištění
  • 5 týdnů dovolené po odpracování 1 roku

Výsledky pro