Sodexo - Služby u klienta

Bid & Back Office Specialist

před 22 dny

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Sodexo - Služby u klienta

Bid & Back Office Specialist

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

  • Připravovat budgety a nabídky do tendrů a re-tendrů. Zodpovídat za koordinaci přípravy, plánování, správu nabídek.
  • Zajišťovat administrativní, marketingovou a organizační podporu obchodnímu oddělení.
  • Zodpovídat za databázi CRM. Reportovat a kontrolovat kvalitu databáze.

Bid & Back Office Specialist

Co bys měl/a umět

  • Orientovat se v práci s PC.
  • Komunikovat a vyznat se na trhu, ve kterém působíme.
  • Anglicky na komunikativní úrovni.

Co u nás získáš

  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na centrále naši společnosti na Pankráci.
  • Získání nových zkušeností v obchodním oddělení, účast na mezinárodních projektech.
  • Příspěvek na penzijní pojištění.
  • Až 26 dní dovolené a placené volno na Tvé narozeniny.
  • Stravenky.
  • Kartu ActivePass Plus za super cenu a roční příspěvky na kulturu, sport, vzdělávání nebo nákupy v lékárně.

Výsledky pro