KBC Group

Administrativní podpora pro oblast pojištění

před 19 dny

  • Brno
  • Práce na plný úvazek

KBC Group

Administrativní podpora pro oblast pojištění

  • Brno
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

  • Jaký je náš tým a co Vás čeká?
    V našem administrativním týmu zpracováváme dokumentaci v oblasti životního a zdravotního pojištění, jako jsou například žádosti, roční aktualizace, ale i jiné dokumenty. A jak vypadá náš běžný pracovní den?
    • zpracováváme přijaté dokumenty v interních systémech
    • vyhledáváme informace a kompletujeme dokumenty z různých zdrojů
    • přiřazujeme naskenované lékařské dokumenty
    • kontrolujeme údaje na pojistných smlouvách a dalších pojistných dokumentech

Administrativní podpora pro oblast pojištění

Co bys měl/a umět

  • Požadujeme:
    Do našeho týmu hledáme fajn kolegu, který:
    • má středoškolské, vyšší odborné, ale klidně i vysokoškolské vzdělání
    • je schopen komunikovat v angličtině (převážně e-mailem) a nebojí se pracovat s anglickými dokumenty
    • umí pracovat na PC – zejména vítáme znalost MS Office (Excel, Outlook)
    • je zodpovědný, pečlivý a zaměřený na detail

Co u nás získáš

  • Nabízíme:
    • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
    • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
    • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
    • příspěvky na penzijní a životní pojištění
    • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
    • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
    • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
    • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
    • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
    • a mnoho dalších...

Výsledky pro