innogy

IT Solution Architect – CallCenter and Customer Care

před 34 dny

  • Brno
  • Práce na plný úvazek

innogy

IT Solution Architect – CallCenter and Customer Care

  • Brno
  • Práce na plný úvazek

Co budete dělat

  • Provozujeme velký SAP ERP (ISU) systém s rozsáhlým zákaznickým vývojem. O zákazníky se staráme v SAP i non SAP CRM systémech, jež jsou silně prointegrovány s hlavním ERP systémem, ale také s dalšími aplikacemi, včetně webů, které máme v SiteCore prostředí a mobilních aplikací.
  • Jedním z nejdůležitějších komunikačních kanálů z pohledu péče o zákazníka, servisu, ale i prodeje je pro nás příchozí i odchozí telefonní komunikace, kterou zabezpečují naše CallCentra. Naše interní zákazníky v CallCentrech podporujeme komplexním řešením postaveným na Cisco produktech, nahrávání a analytikou od Retie a Toveku a dalšími podpůrnými aplikacemi vyvinutými na míru.

Co u nás budete dělat?
  • Odpovědnost za tvorbu funkční a technické architektury zaměřené na řešení v oblasti CallCenter technologií
  • Určuje směr implementaci budoucích technických možností a cílové architektury
  • Připravuje a prosazuje roadmapu komponent a produktů ve svěřené oblasti
  • Dohlíží na technickou „správnost“, rozumí technickým souvislostem
  • Postupuje podle pravidel, které si společně s ostatními architekty definuje
  • Rozumí potřebám zákazníků a jejich vzájemným závislostem, včetně portfolio projektů.
  • Úzce spolupracuje s projektovými managery a analytiky
  • Podporuje technické inovace, nebojí se zkoušet, ale i racionálně vyhodnotit nové technologie a možnosti

IT Solution Architect – CallCenter and Customer Care

Co byste měl/a umět

  • Velmi dobré analytické schopnosti s racionálním nadhledem
  • Dostatečnou zkušenost v oblasti CallCenter technologii a Zákaznické obsluhy
  • Znalost Cisco UCCE výhodou, skriptování a programování v JAVA také
  • Minimálně běžnou IT znalost HW a síťové infrastruktury
  • Schopnost udat směr, přesvědčit kolegy, navést je na cestu a někdy též dovést až do zdárného cíle
  • Silný důraz na dodávku zákazníkovi (opravdu nám nejde o to, dělat architekturu na papír!)
  • Kolegiální přístup, umění spolupráce s okolím, schopnost pracovat v maticových a ad hoc týmech
  • Schopnost sebeorganizace a sebeřízení, schopnost racionální diskuse a jednání s cílem nalézt optimální řešení a ukázat ostatním “jak na to”
  • Schopnost odprezentovat, vysvětlit a nadchnout :-)

Co u nás získáte

  • Pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)

Výsledky pro