British American Tobacco

Marketing Deployment Asistent

před 9 dny

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

British American Tobacco

Marketing Deployment Asistent

  • Praha
  • Práce na plný úvazek

Co budeš dělat

Trade marketing a distribuce stojí v popředí naší činnosti. Má nadchnout nakupující, aby naše značky kupovali, a zákazníky, aby je prodávali a pomáhali nám tak dosahovat cílů v oblasti růstu.

Strategie skupiny v oblasti trade marketingu a distribuce je proto postavena na 3 základních dovednostech:
1. cesta na trh
2. marketing zaměřený na dospělého zájemce o tabákové výrobky
3. řízení a správa ohledně zákazníků.
Tyto dovednosti se posilují prostřednictvím systémů a schopností jednotlivých lidí.

Úkolem člověka na této pozici je vytvářet efektivní aktivační techniky v oblasti komunikace se spotřebiteli v místě prodeje, pochopit chování nakupujících a příležitostí a omezení, která existují v různých nákupních kanálech.

Jaká bude náplň Tvojí práce:
  • Připrava instrukcí pro Field Force (obchodníci v terénu), zajištění všech potřebných informací, které Field Force potřebuje vědět pro svou práci.
  • Sbírání zpětné vazby jak z terénu tak z kanceláře a posun dále do praxe.
  • Pomoc při MOM (marketing operational meetingu) – komunikace s ostatními odděleními, dodržování deadlinů a dohodnutých pravidel, příprava souhrnné prezentace, zapisování meeting minutes.
  • B2B komunikace v rámci nového CRM systému – příprava článků na webové stránky, příprava aktivit pro MO na webových stránkách, celková údržba webových stránek.
  • Příprava distribučních podpor – příprava mechanik, obstarání odměn, rozdělení na jednotlivé obchodníky dle jejich cílů, vyhodnocování. Spolupráce s FF managerem.
  • Pravidelně se pohybovat v terénu. Předkládat a navrhovat nové nápady a projekty nebo kroky, které je třeba podniknout dle informací získaných z návštěv v terénu nebo informací z monitoringu činnosti konkurence.
  • Administrativní pomoc v rámci teamu.

Marketing Deployment Asistent

Co bys měl/a umět


  • Nejlépe 1 rok praxe v marketingu nebo tradu, ideálně v organizaci/agentuře,
  • Velmi dobré komunikační dovednosti.
  • Schopnost zvládat několik aktivit najednou.
  • Aktivní přístup k věcem – samostatnost.
  • Plynulá angličtina.
  • Dovednosti práce s počítačem: MS Word, Excel, Power Point.

Co u nás získáš


  • Práci v krásném prostředí moderní kanceláře v Karlíně
  • Mezinárodní prostředí
  • Inspirativní kolegy
  • Korporátní benefity
  • Super nadřízenou
  • Budeš zaměstnaný přes agenturu ale budeme Tě mít za vlastního

Výsledky pro