Proudly

Zanechte stopu

Naše projekty míří přesně na cíl a oslovují tisíce mladých talentů. I vaše komunikace může být inspirací pro ostatní.

Přehrát video

IT lov

Ajťáci, mějte se na pozoru! Tipsport vyhlásil IT Lov a nikdo si před nimi nemůže být jistý. Pro společnost jsme vytvořili náborovou kampaň, která vybočila. Cílem bylo vybudovat povědomí o Tipsport coby přední technologické společnosti a nezapadnout. A to se rozhodně povedlo!

+

Ajťáci, mějte se na pozoru! Tipsport vyhlásil IT Lov

Celý projekt odstartovalo video, ve kterém si zahrál gangstera Hynek Čermák. Video naplnila svůj virální potenciál a pomohlo k návštěvnosti webových stránek itlov.cz, kam lidé proudili pro více informací. Na webu probíhala od března do května 2016 soutěž, kam se mohli studenti vysokých škol přihlásit a vyhrát hodnotné ceny nebo také získat práci u Tipsport. Přípravě soutěže předcházely interní průzkumy ve společnosti, které sloužily k odhalení a poznání jedinečné firemní kultury. Celá náborová kampaň probíhala především na sociálních sítích, kde je cílová skupina jako doma. Čísla jasně ukázala, jak moc byla kampaň úspěšná. Největším úspěchem ovšem bylo, že naprostá většina ajťáků slyšela o tom, že Tipsport je na lovu.

+

zhlédnutí videa

like na facebooku

+

návštěvníků microsite

přihlášených IT talentů

zobrazení komunikace na sociálních sítích

„Nevím co je to Cvčko, ale doufám, že se Vám u nás bude líbit.”
IT lov

UNICHANCE

Jedinečný stážový program pro talentované studenty. Tři stáže ve třech společnostech po třech měsících pro pečlivě vybrané studenty 3.-5. ročníků vysokých škol. Jedinečná zkušenost pro studenty, skvělá příležitost pro zaměstnavatele získat ty nejlepší. UNICHANCE je pro vás HR marketing s jasným výsledkem.

UNICHANCE

Jedinečný stážový program pro talentované studenty. Tři stáže ve třech společnostech po třech měsících pro pečlivě vybrané studenty 3.-5. ročníků vysokých škol. Jedinečná zkušenost pro studenty, skvělá příležitost pro zaměstnavatele získat ty nejlepší. UNICHANCE je pro vás HR marketing s jasným výsledkem.

+

HR marketing s jasným výsledkem

UNICHANCE, projekt který prověřila jeho šestiletá historie. Jeho obliba mezi výběrovými studenty je veliká. Umožňuje jim získat velké množství zkušeností a položek do CV v krátkém čase. U řady z nich vede k první pracovní nabídce.
Každý rok na jaře probíhá přihlášování do programu skrze microsite unichance.cz, kde krom přihlašování může najít každý kandidát i informace o zapojených společnostech. Celá komunikace je podpořena reklamním spotem, jehož úkolem je vzbudit zájem nejen o program samotný, ale také o společnosti, které jsou partnery daného ročníku. Do jednoho z videí se zapojil i herec a zpěvák Milan Peroutka. Veškerá komunikace je podpořena i outdoorovou komunikací v podobě reklamních letáků a plakátů na vybraných školách.
Klíčová je online komunikace, která kromě microsite probíhá především na sociálních sítích, kde můžeme oslovit mladé talenty napřímo. Uchazeči musí projít náročnými testy a videopohovory. Následně je úzká skupina finalistů pozvána na AC, kde z nich už zástupci společností vybírání finální šestici, která nastoupí na roční stáže do společností. Jedná se o komplexní výběrové řízení, navíc podpořené stáží ve společnosti. Není proto divu, že účastníci často v některé ze společností zůstávají.

+

zhlédnutí videa

+

návštěvníků microsite

přihlášení talenti

engagement komunikace

zobrazení komunikace na sociálních sítích

„Některé příležitosti přicházejí jen jednou za život. Jdi po nich! Chop se jich!”
UNICHANCE

GSK contest

V roce 2016 jsme se zaměřili s GSK na studenty farmacie. Společně s nimi jsme podporovali očkování a bojovali proti HIV. Člověk nemusí bojovat s ohněm nebo chránit zákon, aby pomáhal zlepšovat život milionů lidí po celém světě.

+

Nemusíte být hrdiny, abyste pomáhali

Kampaň byla zaměřena především na budování employer brandu. V roce 2016 oslovovala úzkou cílovou skupinu studentů farmacie. Hledali jsme především talenty, kteří umí pracovat v týmu, a proto bylo součástí zadání vytvořit tříčlenné týmy, které pak připravovalypráce na téma očkování nebo HIV.
Ti nejlepší byli pozvání přímo do kanceláří GSK, kde své projekty prezentovali. Na nejlepší tým čekala v každé kategorii výhra 1500 Euro. Komunikace a registrace týmů probíhala skrze námi připravenou microsite gskcontest.cz. Pro celou kampaň bylo stěžejní video, které skvěle zachytilo poslání společnosti. Soutěž se nepropagovala pouze online, ale vyrazili jsme i s připravenými letáky na farmaceutické fakulty, nezapomnělo se ani na článek ve studentském časopise Studenta. Pro velký úspěch pokračujeme druhým ročníkem. Tentokrát cílíme na studenty marketingu a obchodu a přinášíme jim novou výzvou!

+

návštěvníků microsite

zhlédnutí reklamního videa

přihlášené tříčlenné týmy

dosah komunikace

zobrazení komunikace na sociálních sítích

„Pojď dělat práci, která má smysl. Buď GSK!”
GSK contest

Zažij obchod

Zažít obchod na vlastní kůži, pomáhat tam, kde je to třeba a zároveň mít šanci vyhrát zajímavé ceny – to byla soutěž pořádaná se společností Modrá pyramida, která hledala mladé obchodní talenty.

Zažij obchod

Zažít obchod na vlastní kůži, pomáhat tam, kde je to třeba a zároveň mít šanci vyhrát zajímavé ceny – to byla soutěž pořádaná se společností Modrá pyramida, která hledala mladé obchodní talenty.

+

Kolik obchodů dokážete uzavřít za 24 hodin?

Cílem projektu Zažij obchod bylo především zprostředkovat účastníkům pocit, který při své práci zažívá hypoteční poradce. Ačkoliv to není lehká práce, stejně jako soutěž Zažij obchod přináší lákavou odměnu a dobrý pocit z toho, že někomu dokážete pomoct.
Přihlásit se mohl každý na zazijobchod.cz, tam čekaly i všechny informace o projektu. Celá akce byla podpořena také reklamním videem a komunikací na sociálních sítích. Vybraní finalisté byli vysláni do města a měli 24 hodin na to získat, tady vyobchodovat, co nejvíce peněz. Výtěžek byl pak společností Modrá pyramida zdvojnásoben a pomohl vozíčkáři Tomášovi Mošničkovi s přestavbou bezbariérového bydlení. K celé akci vzniklo i dokumentární video, které zachytilo celých 24 hodin obchodování.

zhlédnutí videa

návštěvníků microsite

přihlášených účastníků

vybrané finance finalisty soutěže

zobrazení komunikace na sociálních sítích

„Staň se skvělým obchodníkem, a navíc pomáhej tam, kde je to opravdu třeba.”
Zažij obchod

Výsledky pro